تجلیل از برگزیدگان آزمون CRM
تعاونی انقلاب در جهت ارتقاء دانش پرسنل و کارکنان این سازمان، اخیراً اقدام به تشکیل کلاس های تخصصی و بحث های مدیریتی در این زمینه نموده است. پیرو این طرح و با برگزاری اولین دوره از این کارگاه های آموزشی که با کلاس های مدیریت ارتباط با مشتری استارت خورده است، با برگزاری آزمون CRM و اعلام نتایج این آزمون، نفرات برتر شناسایی و از این افراد تجلیل به عمل آمد. مراسم تجلیل با حضور مدیرعامل، اعضای هیات مدیره و پرسنل کوشای تعاونی بزرگ انقلاب برگزار گردید. در شروع مراسم، مهندس بهزاد درخشان مدیرعامل محترم تعاونی انقلاب در سخنانی هدف از فعالیت تعاونی انقلاب را خدمت به سهامداران و آحاد مردم عنوان داشت و پرسنل کوشای این نهاد را پرسنلی متعهد، منضبط و پاسخگو معرفی کرد. مهندس درخشان تصریح کرد، جایگاه امروزی تعاونی انقلاب که جایگاهی شناخته شده و متعالی است و این نهاد مردمی را به یکی از قطب های خدمات رسان در منطقه معرفی کرده است، حاصل تلاش بی حد و حصر بنیانگذاران و دلسوزان این مرکز است و ما وامدار این سروران هستیم. تیم مدیریتی و پرسنل این مرکز بایستی هر روز بهتر، جدی تر و با دانش و بینش بیشتر از دیروز در مسیر مشخص این نهاد مردمی گام بردارند و پیشرفت های آتی این سازمان، تلاش های روزافزون این اعضا را می طلبد. آقای مهندس درخشان از تیم مدیریتی بابت شروع و برگزاری دوره های آموزشی و تخصصی تشکر کرد و این گام بزرگ را حرکتی در جهت رشد تعاونی انقلاب و شکوفایی این سازمان معرفی نمود.
شایان ذکر است در پایان این مراسم از پنج نفر برتر آزمون CRM با اهدائ جوایز تجلیل به عمل آمد. اسامی نفرات برتر به قرار ذیل می باشد:
نفر اول: علی نریمانی
نفر دوم: فاطمه فرج الهی
نفر سوم: مهدی صفیاری
نفر چهارم: الهام رهگذر
نفر پنجم: نگین صابری فرد
نفر ششم: سیده سیما ترابی
نفر هفتم: الناز متفق
نفر هشتم: اکرم رهگذر
نفر نهم: عاطفه خلیلی
نفر دهم: حسام راهی

[Best_Wordpress_Gallery id=”6″ gal_title=”ازمون CRM”]

 

 

 

 

 

 

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • 5 × پنج =