تعاونی انقلاب

نهادی از مردم و برای مردم در حوزه ی فعالیت های مالی و بانکداری و خدمات رسانی به سهامداران و اقشار مختلف جامعه ، در حوزه ی تخصصی خویش در حال فعالیت میباشد.
این تعاونی ، تا به حال طرح ها و فعالیت های مختلفی را در امر خدمت رسانی به شهروندان به منصه ی ظهور گذارده و هم اکنون نیز در این مسیر گام برمیدارد. 
 

پیرو رسالت تعاونی انقلاب،

این نهاد مردمی،
در راستای تشویق کودکان و آشنایی هر چه بیشتر این عزیزان آینده ساز با تعاونی انقلاب و خدمات این شرکت به کودکان
 
نخستین فراخوان نقاشی فرزندان انقلاب با عنوان “تعاونی را رنگی کن” در دو بخش تعاون و پس انداز را منتشر کرد.
 
از زمان انتشار این فراخوان، استقبال گرمی از جانب کودکان و خانواده ها از این طرح شد و نقاشی های مختلف، متنوع و زیبایی به این فراخوان فرستاده شد.

خانواده ی انقلاب

از کودکان عزیز و خانواده های محترمی که از این فراخوان استقبال کرده بودند، دعوت به عمل آورد تا در مراسمی که به همت روابط عمومی تعاونی انقلاب برگزار شد، حضور به هم رسانند.
در این مراسم شاد و مفرح که روز دوشنبه مورخه ۸/۶/۹۵ برگزار شد، حضور پدرها، مادرها و هنرمندان معروف بخش کودکان در رسانه ی ملی در کنار فرزندان انقلاب، شیرینی این مراسم را هرچه بیشتر کرد.
لازم به ذکر است در این مراسم “طرح شکوفه های شهر” که طرحی رایگان و در حمایت از سرمایه های آینده ی این مرز و بوم میباشد نیز مطرح شد.
 
تعاونی انقلاب با اجرای این طرح و بدون پرداخت ریالی از طرف خانواده های محترم، حساب پس انداز قرض الحسنه ای به مبلغ یک میلیون ریال را به نام خود کودکان افتتاح می کند.
در آخر این مراسم با پذیرایی از حضار و اهدائ هدایا به شکوفه های انقلاب، عکس هایی یادگاری از حضور کودکان، اولیا و هنرمندان با لنزهای دوربین ثبت شد.

به اطلاع خانواده های محترم میرساند،

عزیزانی که به این فراخوان آثار فرستاده بودند، آثار برگزیده در نمایشگاهی که مکان و زمان آن متعاقبا اعلام خواهد شد، به نمایش عموم درخواهد آورد.
بعد از اتمام زمان نمایشگاه، آثار داوری شده و از آثار برگزیده تجلیل به عمل خواهد آمد.
 

logo
روابط عمومی شرکت تعاونی روستایی انقلاب شهریار

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال نمایید 


Instagram

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • هفت − 5 =