همایش ملی نقش تشکل‌های بخش کشاورزی و صنعت غذایی کشور

 

همایش ملی نقش تشکل‌های بخش کشاورزی و صنعت غذایی کشور در گام دوم انقلاب» ۲۳ خرداد همزمان با هفته جهاد کشاورزی برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی شرکت تعاونی انقلاب‏، این همایش با مشارکت شبکه تعاونی ها، تشکل ها و صنوف تحت پوشش سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران در سالن خوشه وزارت جهاد کشاورزی برگزار شد.
در این همایش ملی، مدیران تشکل‌های بخش کشاورزی و صنعت غذایی در زمینه ی امنیت غذایی و نقش بی‌بدیل تشکل‌های بخش کشاورزی و صنعت غذایی کشور برای پیاده‌سازی و اجرای بیانیه گام دوم انقلاب به عنوان سند راهبردی گفتمان سازنده داشتند.
همچنین در این همایش که با حضور دکتر سید جواد ساداتی‌نژاد وزیر محترم جهاد کشاورزی و مقامات عالی رتبه کشوری همراه بود، بخش خصوصی از جمله شرکت تعاونی انقلاب فرصت مناسب یافتند تا به بیان مسائل و نکات تعاونی ها بپردازند.

حاج سید ولی اله ترابی ریاست هیات مدیره تعاونی انقلاب در سخنرانی خود به حمایت مسئولین از تعاونی ها، نظارت های انجام شده و همچنین حل و فصل مشکلات، تامین امنیت غذایی، کالا و اقلام کشاورزی مورد نیاز سهامداران و کشاورزان بر اساس ماده 5 اساسنامه این شرکت و ارائه خدمات متنوع به این عزیزان، اشاره نمودند.

در ادامه این همایش به مهندس علی کریم پور، مدیر عامل شرکت تعاونی انقلاب و به نمایندگی از این شرکت لوح یادبودی به عنوان تعاونی موفق در سطح کشور اهدا گردید.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • شانزده + پنج =

مطالب بیشتر