برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه نوبت دوم ۹۵، شرکت تعاونی روستایی انقلاب شهریار
مجمع عمومی عادی سالیانه نوبت دوم شرکت تعاونی روستایی انقلاب، وفق قوانین و آیین نامه بخش تعاونی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در روز دوشنبه مورخ ۶/۱۰/۹۵ با حضور هیات مدیره، مدیرعامل، پرسنل محترم و جمع کثیری از سهامداران برگزار شد. مطابق با قوانین و آیین نامه های برگزاری مجامع عمومی، در ابتدای امر، رئیس هیات مدیره تعاونی انقلاب جناب آقای علی کریم پور، با دعوت از سهامداران محترم، هیات رئیسه سنی این مجمع را تشکیل دادند. در ادامه آقای کریم پور گزارش سالیانه شرکت تعاونی انقلاب را ارائه دادند و با گزارش تفصیلی از برنامه ها و فعالیت های این شرکت، سهامداران را در جریان فعالیت های یکساله تعاونی انقلاب قرار دادند. با اتمام گزارش رئیس هیات مدیره، بازرس اول شرکت تعاونی انقلاب جناب آقای سید مهدی ترابی، گزارش سالیانه خود را ارائه نمودند و عملکرد شرکت تعاونی انقلاب را مورد نقد و بررسی قرار دادند.
در ادامه، مدیر عامل محترم شرکت تعاونی انقلاب جهت ارائه گزارش عملکرد سالیانه شرکت تعاونی انقلاب حاضر شدند و با ارائه گزارشی جامع، جزئیات عملکرد شرکت را در اختیار سهامداران قرار دادند. آقای درخشان از حضور پرشور سهامداران شرکت تعاونی انقلاب تشکر کردند و عنوان داشتند، “حضور شما سهامداران عزیز در این مراسم و حمایت و پشتیبانی شما سروران از شرکت تعاونی انقلاب، عنصر و عامل اصلی قدرتمند شدن تعاونی انقلاب می باشد”. آقای درخشان با ارائه افق ۱۴۰۰ از شرکت تعاونی انقلاب و ارائه چشم اندازی روشن از آینده شرکت، سهامداران را به همراهی و همگامی خود با تعاونی انقلاب در افق ۱۴۰۰ دعوت کردند. مدیر عامل محترم تعاونی انقلاب، از ارائه خدمات نوین تسهیلاتی ویژه سهامداران، خدمات رفاهی و لیزینگ خودرو ویژه سهامداران و سایر اقشار خبر دادند.
در پایان آقای بهزاد درخشان مدیرعامل محترم شرکت تعاونی انقلاب از تلاش های هیات مدیره و پرسنل کوشای تعاونی انقلاب تقدیر به عمل آوردند و رشد و پیشرفت تعاونی انقلاب را مدیون تلاش های خستگی ناپذیر این عزیزان و همراهی سهامداران محترم با تعاونی انقلاب معرفی کردند.
بعد از پایان
گزارش مدیر عامل محترم تعاونی انقلاب، مراسم با معرفی نامزدین انتخابات بازرسی ادامه پیدا کرد و در آخر نیز مراسم انتخابات نامزدین صورت گرفت.
لیست نامزدین انتخاباتی بازرسین شرکت تعاونی انقلاب به ترتیب تعداد آراء به قرار ذیل می باشد که آقای سید مهدی ترابی و آقای علی رهگذر بعنوان بازرسین یک سال مالی شرکت تعاونی انقلاب انتخاب شدند:
ا- سید مهدی ترابی فرزند: سید خلیل ۱۶۰ رای
۲- علی رهگذر فرزند: کیومرث ۱۱۰ رای
۳- سید بهنام ترابی فرزند: اسدالله ۸۰ رای
۴- حمید رضا دمرچلو فرزند: ابوالفضل ۶۲ رای
۵- سعید پرویزخانی فرزند: ابوالفضل ۳۲ رای

 

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • 10 + پانزده =