به گزارش واحد روابط عمومی شرکت تعاونی انقلاب مجمع عمومی عادی نوبت دوم 1402 این شرکت در روز دوشنبه 26 تیر ماه 1402 ساعت 15 در تالار ایران برگزار گردید .

مجمع با تلاوت آیات قرآن مجید ، سرود ملی و سپس خوش آمد گوئی حاج سید ولی اله ترابی ریاست هیئت مدیره به سهامداران و مسئولین محترم آغاز گردید .
هیئت رئیسه این مجمع با توجه به اساسنامه تشکیل و آقایان حاج اسد اله عباسی (ماشاله ) به عنوان رئیس ، اکبر بهنود به عنوان نایب رئیس امیر رهگذر ، شمس الدین پرویز خانی ، محمئ رهنما و سید محسن ترابی انتخاب گردیدند و در ادامه بازرسین آقایان علیرضا رهگذر و محمود رهگذر به ارائه گزارش از فعالیت ها و اقدامات صورت گرفته اشاره نمودند .
در ادامه حاج سید ولی اله ترابی ریاست هئیت مدیره و مهندس علی کریم پور مدیر عامل این شرکت گزارش خود را قرائت و به سوالات سهامداران محترم در خصوص فعالیت های شرکت پاسخ و دستورات این جلسه در مجمع به رای گیری قرار گرفت .
در انتهای منطبق با دستور جلسه این مجمع انتخابات هئیت مدیره و بازرسین شرکت برگزار و کاندیدای محترم به ترتیب حائز آرا سهامداران محترم گردیدند .

اسامی کاندیدا به ترتیب حائز آرا 

1. محمد حسین درخشان
2. علیرضا رهگذر
3. عباس درخشان
4. حمید درخشان
5. محمد رضا درخشان
6. سید علی خیابانی
7. علیرضا فرج الهی
8. محمد رهنما ( مهرداد )
9. احمد رهگذر
10. غلامرضا رهنما
11. یونس رهگذر
12. میر حیدر زمزم

اسامی بازرسین

1. محمود درخشان ( احمد )
2. حمید رضا دمیرچیلو
3. حامد رهنما
4. محسن رهگذر

نماینده مجمع در کمیته تائید صلاحیت کاندیداها

1. سید مهدی درخشان
2. اکبر بهنود
3. محمد رهنما
4. علی رضا درخشان

نفرات اول تا پنجم به عنوان هیئت مدیره و 2 نفر به عنوان بازرسین و دو نفر به عنوان معتمد مجمع این شرکت از سوی سهامدارن انتخاب گردیدند .

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • یازده + 2 =

مطالب بیشتر